ТЕХНІЧНІ ПОМИЛКИ, ЯКІ МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ ПРИ РОБОТІ З РЕЄСТРОМ ДЕКЛАРАЦІЙ
Іноді під час роботи з Реєстром декларацій, зокрема, при реєстрації, авторизації або поданні документів, виникають помилки технічного характеру. Розглянемо найпоширеніші з них.
Помилка при зчитуванні особистого ключа (виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений (24))
Що робити?
- переконайтеся, що у полі «Пароль особистого ключа» вказано правильний пароль особистого ключа;
- якщо ви впевнені у коректності зазначеного паролю, але помилка повторюється або ви втратили пароль доступу до особистого ключа, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, щоб отримати новий кваліфікований електронний підпис (КЕП);
- повторіть спробу увійти до Реєстру декларацій з новим КЕП.
Помилка при зміні кваліфікованого електронного підпису «Активного користувача з такою електронною адресою не існує»
Що робити?
- зверніться до служби технічної підтримки Національного агентства за електронною адресою support@nazk.gov.ua;
- у листі обов’язково вкажіть прізвище, ім’я, по батькові декларанта, реєстраційний номер облікової картки платника податків та суть помилки.
Помилка при автентифікації користувача (Ви не підтвердили Email)
Що робити?
- увійдіть до поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації;
- відкрийте лист з темою «Підтвердження реєстрації ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» і перейдіть за наведеним у листі посиланням;
- якщо такого листа немає у папці «Вхідні», варто перевірити папку «Спам»;
- якщо лист так і не вдалося знайти, зверніться до служби технічної підтримки Національного агентства за електронною адресою support@nazk.gov.ua.
Помилка при зчитуванні особистого ключа (сертифікат пошкоджений або не може бути використаний (50))
Що робити?
- переконайтеся, що на комп’ютері встановлено актуальні дату та час; перевірте, чи опубліковані сертифікати вашого кваліфікованого електронного підпису на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який вам його видав;
- за відсутності сертифікатів КЕП на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг необхідно звернутися до нього.
Помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено (51))
Що робити?
- переконайтеся, що ви обрали правильно кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який видав КЕП у полі «Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг”;
- повторно увійдіть до Реєстру декларацій;
- якщо помилку не усунено, зверніться до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52))
Що робити?
- зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг;
- отримайте новий кваліфікований електронний підпис (КЕП) та увійдіть до Реєстру декларацій з новим КЕП.
Помилка «користувач з таким податковим номером вже зареєстрований»
Що робити?
- змініть КЕП у Реєстрі декларацій, скориставшися функцією «Я змінив свій особистий ключ».
Помилка при зчитуванні особистого ключа (помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5))
Що робити?
- вимкніть розширення браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення, дозволивши передачу запитів за протоколом HTTP (5).