Технічні помилки, які можуть виникнути при роботі з Реєстром декларацій :: ВО "Укрдержліспроект"
 Українське державне проектне
 лісовпорядне виробниче об'єднання
 ВО "УКРДЕРЖЛІСПРОЕКТ"
 

ТЕХНІЧНІ ПОМИЛКИ, ЯКІ МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ ПРИ РОБОТІ З РЕЄСТРОМ ДЕКЛАРАЦІЙ

 Іноді під час роботи з Реєстром декларацій, зокрема, при реєстрації, авторизації або поданні документів, виникають помилки технічного характеру. Розглянемо найпоширеніші з них.

Помилка при зчитуванні особистого ключа (виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений (24))

Що робити?

  • переконайтеся, що у полі «Пароль особистого ключа» вказано правильний пароль особистого ключа;
  • якщо ви впевнені у коректності зазначеного паролю, але помилка повторюється або ви втратили пароль доступу до особистого ключа, зверніться до одного із кваліфікованих  надавачів електронних довірчих послуг, щоб отримати новий кваліфікований електронний підпис (КЕП);
  • повторіть спробу увійти до Реєстру декларацій   з новим КЕП.

Помилка при зміні кваліфікованого електронного підпису «Активного користувача з такою електронною адресою не існує»

Що робити?

  • зверніться до служби технічної підтримки Національного агентства за електронною адресою support@nazk.gov.ua;
  • у листі обов’язково вкажіть прізвище, ім’я, по батькові декларанта, реєстраційний номер облікової картки платника податків та суть помилки.

Помилка при автентифікації користувача (Ви не підтвердили Email)

Що робити?

  • увійдіть до поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації;
  • відкрийте лист з темою «Підтвердження реєстрації ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» і перейдіть за наведеним у листі посиланням;
  • якщо такого листа немає у папці «Вхідні», варто перевірити папку «Спам»;
  • якщо лист так і не вдалося знайти, зверніться до служби технічної підтримки Національного агентства за електронною адресою support@nazk.gov.ua.

Помилка при зчитуванні особистого ключа (сертифікат пошкоджений або не може бути використаний (50))

Що робити?

  • переконайтеся, що на комп’ютері встановлено актуальні дату та час;  перевірте, чи опубліковані сертифікати вашого кваліфікованого електронного підпису на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який вам його видав;
  • за відсутності сертифікатів КЕП на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг необхідно звернутися до нього.

Помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено (51))

Що робити?

  • переконайтеся, що ви обрали правильно кваліфікованого  надавача електронних довірчих послуг, який видав КЕП у полі «Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг”;
  • повторно увійдіть до  Реєстру декларацій;
  • якщо помилку не усунено, зверніться до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52))

Що робити?

  • зверніться до одного із кваліфікованих надавачів  електронних довірчих послуг;
  • отримайте новий кваліфікований електронний підпис (КЕП) та увійдіть до Реєстру декларацій з новим КЕП.

Помилка «користувач з таким податковим номером вже зареєстрований»

Що робити?

  • змініть КЕП у Реєстрі декларацій, скориставшися функцією «Я змінив свій особистий ключ».

Помилка при зчитуванні особистого ключа (помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5))

Що робити?

  • вимкніть розширення браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення, дозволивши передачу запитів за протоколом HTTP (5).